Walk-in-closet - Min skohylla - FYND!

Jag vill ge ett stort plus hus/lägenheter som har en med walk-in-closet. Jag har en perfekt garderob nu, kanske till och med lite för liten. Herregud, jag fattar inte! Nu när jag tänker på det klarar jag ju mig inte ens på 7 kvadratmeter. Jag undrar verkligen hur det då blir när jag flyttar till lägenhet. Bara min skogarderob nu är nästan lika stor som hela min gamla garderob. Nej, tänk om man kunde önska sig Carries garderob i Sex and the City: The Movie. Eller kanske ett par av hennes berömda skor. Nej, inga Manolos här inte för oss dödliga med ett normalt betalt jobb, istället får man fylla sin garderob med typ 400 kr pumps. Men inget negativt med det, jag har hittat några av mina snyggaste partyskor för drygt 130 kr! Dock beställde jag dom från USA och fick betala runt 200 kr i frakt, men jag fick ändå ett par ovanliga skor till ett billigare pris än i Sverige.


Fynd!

Förr vägrade jag kolla på reavaror, jag tyckte allt bara var rörigt och tidskrävande. Men nu har jag lärt mig att det är verkligen där man hittar guldkornen.

Sist köpte jag ett par jätteutsvängda svarta jeans med hög midjaÅhlens för drygt 40 kr.
Innan dess hittade ett par likadana, grå, fast finbyxor på Kappahl för 70 kr.

I Sydney hittade jag mina favoritbyxor. Tights, fyllda med svarta paljetter... 60 kr! Jag får nästan alltid komplimanger när jag har dom på mig.

I somras hittade jag en underbar stor kofta på Gina Tricot för 49 kr, som jag absolut inte kan vara utan.


Så ett tips från mig... ta dig tid bland reavarorna! Ett klädesplagg behöver inte vara helt ute för att det reas ut. Plus att du kan hitta saker som ingen annan tänker på att köpa.












Kommentarer
Postat av: Emma

Du är galet grym Becka!! Sidan är ju as NICE!!!:D

du kan det här verkligen=) du få lära mig sen hihi..

puss puss!!

2008-11-19 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0