Done with the interwiev.

Hemma igen! Jag är verkligen helt slut nu. Har träningsverk i hela kroppen efter många timmars slit i trädgården igår och huvudvärk. Det är nu alla spänningarna släpper när man tillåter sig att känner efter.

Har hållt på och "öva" inför den här arbetsintervjun i två dagar nu. Det roligaste är att ingen av dom frågorna som jag har tänkt på kom. Så är det alltid. Jag har verkligen ingen aning om hur det har gått. Fick ju träffa regionschefen denna gången. Han var verkligen jättetrevlig så jag kände mig ganska avslappnad under intervjun.
Dom ringer på onsdag nästa vecka om jag har fått den stor tjänsten (jeansansvarig och butikschef när ordinarie butikschef inte är där). Grejen är att det finns en andra chans. Tar dom någon som redan jobbar i butiken, öpnnas ju deras tjänst upp och jag har chans att få den. Blir så fallet så hör dom av sig om två veckor.
Inget är som väntans tider!

Dagens outfit










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0