Dyr vs. budget

Hade tidigare problem med huden och provade ganska mycket produkter. Till slut fastnade jag för Clinique och har kört på det i lite mer än 2 år nu. Tyvärr har ju pengarna börjat tryta med tanke på att jag blev arbetslös och har motsträvigt fått byta ner mina produkter till bugetmärken.
Det är sjukt vilken skillnad det är på priset!







Sminkborttagningen och ansiktsvatten från NIVEA har jag precis börjat med, så har inte så mycket och säga om det. Men ansiktskrämerna från ACO som man kan köpa från apoteket är skit bra. Jag är nog faktiskt mer nöjd med dom än de olika jag har provat från Clinique. Så dom kan jag verkligen tipsa om! Där får jag två krämer á 50 ml (1 st natt och 1 st dag) till billigare pris än 1 st av Clinique´s ansiktskrämer.











Kommentarer
Postat av: Rebecca

Använder några av dom produkterna ;)

2009-04-26 @ 00:10:23
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0