Lost, ja man blir verkligen "lost".


Detta måste vara världens mest invecklade serie
. Vilken fantasi skaparna måste ha och kom i håg framför allt. Att komma ihåg alla konstiga små och stora saker och få detta att gå ihop sig, måste vara näst intill omöjligt.
Jag började följa denna serien när den startade på TV4. Jag slutade däremot titta förra säsongen för att jag tyckte att serien blivitknepig.
Men nu är jag här igen, fast! Den är ju så spännande. Men man kan ju glömma att hänga med om man missar ett avsnitt.
Jag är dock fortfarande fundersam hur dom ska få ihop allt i slutänden.
Alla dessa nummer, personer som försvinner utan anledning, döda personer som hela tiden uppenbarar sig, folk som reser i tiden, "monstret" på ön och vart alla människor kommer ifrån (för det dyker minsann upp nya hela tiden).

Det återstår väl att se. Jag kommer fortsätta titta, åtminstone en säsong till.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0