Måndag.

Jag då var det måndag igen. Inte riktigt en helt vanlig måndag, för idag var det Peters första dag som arbetsbefriad (gå hemma med full betalning). Vi skulle fixat en massa i trädgården, men jag fick faktiskt hoppa in och jobba hela eftermiddagen.
Imorgon blir det en morgonpromenad med min mamma och min syster, lite fika och sedan en heldag i trädgården. Det var väl fasen om vi inte skulle bli färdiga med huset och tomten tills sommaren är slut.
Ikväll blir det lyxiga egengjorda hamburgare med "max-bröd", klyftpotatis och softa framför TV:n. Det kommer bli nice!


Igår var jag lite smått huslig och plockade alla våra blommor i trädgården och fick ihop den här underbara sommarbuketten. Jag har kommit på att jag faktiskt gillar blommor och växter. Det enda negativa är väl att jag inte kan hålla dom vid liv.









Kommentarer
Postat av: Carro

ååh maxbröd är the best!! :)

2009-04-27 @ 20:33:31
Postat av: Emma

Där ser du, det är kul med blommor ;)

2009-04-27 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0