Marilyn Manson, rock'n'roll eller bara löjlig?


Jag tittade på Filip och Fredrik igår. Lite kul att dom hade med Marilyn Manson. Jag har ändå tyckt att han var ganska cool innan, men jag tyckte faktiskt att han var lite löjlig. Och shit som han såg ut! Ingen cool rockkille där inte, mer en fult sminkad brud.
Man kan ju undra om han är sådan alltid. Inte sminkad alltså, menar mer sättet.
Eller om han spelar en roll för sin image?
Jag menar svartmålade fönster i sitt hus, sover aldrig och dricker absint under intevjun. På frågan om varför han skulle ha bara 7 grader i sin loge, svarade han att han inte visste. Var det ett krav bara för att jävlas med dom eller vadå?
Han är ju ändå 40 bast nu och man kan undra om allt bara är ett marknadsföringsknep eller om han verkligen är så rock'n'roll?


För övrig gillade jag deras program som vanligt. Dom har ju en speciell still på sina program och alltid fullt ös. Även nästa vecka är det spännande gäster, så jag kommer sitta bänkad.










Kommentarer
Postat av: stina

haha ja de va hon :P

jag tycker mason va som ett förvuxet barn igår.. ganska konstig kille



2009-04-20 @ 19:17:57
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Annie

Men visst var Edwin sjukt bra?! :D hahah som jag skrattade! :)

2009-04-21 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0