A wonderful weekend.

Jag har varit dålig på att uppdatera denna helgen. Det beror på att jag varit i Halmstad från fredagen till och med idag (söndag). Har haft superkul!
Fredagen: Blev en riktig tjejkväll. Vi gick på stan och shoppade lite. På kvällen färgade vi Emmas hår, drack öl/cider i Emmas säng och snackade massa tjejsnack. Vi avslutade kvällen med en god middag på Gastons.



Lördagen: Hurtbullarna (Jag och Emma) var uppe redan vid kl 9 på lördagen och gick en runda. Sedan spenderade vi nästan hela dagen på balkongen i hopp om att bli lite brunare.
På kvällen blev det grillning hos Emilia, lite förfest i hennes lägenhet och firade hennes födelsedag. Därefter drog vi alla (typ 20 pers) till Moon. Jag hade verkligen hur skoj som helst. Det kändes dock att det var lite yngre människor. Tjejer som bråkade på dansgolvet och slängde öl, väldigt moget. Jag luktade ju apa sedan när tröjan var helt nerdränkt i öl. Man blir ju så irriterad!











Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken toppen helg vi hade!!! :D

2009-04-27 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0