Dag 4 och ännu fler vurpor.

               
               Frukost i stugan. Alla är supertrötta som man är konstant är när man inte är i backen.

Idag var det kvällsåk. Det kändes grymt bra, kanske för att jag fick låna Pernillas bräda. Min bräda skär jättedåligt så jag svänger jättedåligt med den. Dagens vurpa blev i ankarliften. Vi har inte åkt ankarlift denna veckan så när jag och Johannes skulle testa lite andra backar blev det premiär för mig detta året. Såklart var sträckan upp ojämn så jag krockade med Johannes och vi flög i skiten. Oops.. Det var bara att åka ner och börja om. Vi bestämde oss för att jag skulle åka själv. Denna gången kom jag inte en så långt förrän jag flög i skiten igen. Då kände jag bara för att ta brädan och gå upp istället, men Johannes tvingade mig att ta liften igen. Tredje gången gillt och jag klarade det. Men det var ju sjukt skoj så man kan ju inget annat än att skratta åt det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0