Julfirande nr 1 var igår.

                     
                                                                           Jag och syrran.

                     
                                 Det klassiska kortet framför julgranen och julklapparna. Jag och Minna.

                                
                                                        Lilla Agnes, kan man bli sötare?! =)

                                
                                                     Den "riktiga" tomten kom till oss i år också.

                     
                                                                      Julklappsutdelning.

                     
                                                                         Mamma och pappa.

                      
Mina fina fjällenjulklappar. Egenstickad mössa från Minna och vantar och glasögon från mamma och pappa.

                               
Minna var väldigt nöjd över sin julklapp. Inte visste jag att hon var så duktig på att måla. Helt galen i Michael Jackson är hon också så ni kan ju gissa vem det ska föreställa.

                                
                                                   Jag lånade Gibsons julklapp, sexigt värre.


Igår körde vi det första julfirandet. Det var hemma hos mamma och pappa. Det blev en massa mat såklart, julklappsutdelningoch och familjespel. Vi tittade faktiskt också lite på Anna Ankas jul (har inte sett det och tyckte att det var på tiden för min del). Jag fick jättemycket fina julklappar som morgonrock, elektriska peppar och salt kvarnar, krukor, örhänge och saker att ta med till fjällen bland annat.
Om en halvtimme bär det av till Växjö. Då blir det julfirande nr 2, med Peters familj.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0