The video that ruined my evening.

       
                                                          Last minutes with Oden

Var på jävligt bra partyhumör i skolan idag. Det förstördes ju dock av bussresan. Väl hemma klockan 6 var jag rätt trött och frusen. Det blev lite plankstek med min darling framför Seinfeld.
Jag har väl inte gjort något specielt annars ikväll mer än att slå in massa paket och måla om ett skrivbord. Så lite produktiv har jag ändå varit. Det är bara så himla skönt att kunna vara uppe hur länge som helst och göra ingenting.
Såklart satt jag och hängde på facebook och såg att Johan hade lagt ut denna videon. Nu efteråt ångrade jag nästan att jag kollade för nu är jag verkligen helt förstörd. Att man kan vara så känslig när det gäller djur?
För övrigt var det ändå en jävligt bra kortfilm på 6 minuter så jag vill ändå tipsa om den. Kolla om ni pallar, men varning för störtflod!
Nu blir det iallafall sängen för mig.







Kommentarer
Postat av: m

Kunde fan inte titta på hela :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0