Väla.

                                                                      Dagens måste-köp!
                           
Idag ska jag följa med som sällskap till Jessica till Väla. Jag är verkligen pank nu och har egentligen inte råd att shoppa något förrän den 25:e. Men jag kom på att jag absolut måste ha med en "rånarluva" till fjällen nu på lördag. Peter berättade att den är -30 grader i Lofsdalen nu och jag insåg att om jag vill överleva måste jag nog köpa en sådan. Jag såg att de hade en för 79 kr på Stadium. Lagom pris!







Kommentarer
Postat av: Pernilla

precis en sån har jag... har du redan köpt en? annars är mitt förslag att du provar en i juniorstorlek, kan passa. Jag har rätt stort huvud och den stora är ändå lite stor på mig... men huvudsaken är att du har något som täcker...

2009-12-20 @ 19:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0