Jävla migrän!

Har sovit asdåligt inatt. Jag har vaknat flera gånger eftersom jag hade sådan fruktansvärd migrän. Jag drömde till och med att jag var i New York, men hade migrän så att jag kunde inte göra något när jag var där.
Kl 6 i morse fick jag nog och var tvungen att gå upp och ta 2 treo. Hade svårt att ta mig upp och fick blunda hela vägen ner till köket och upp igen till sovrummet. Jag hann inte mer än dricka upp min treo och lägga mig förrän jag var tvungen att gå upp och kräka.
Galet, så illa har det aldrig varit så att jag har behövt kräka. Men nu är kl typ 12.30 och jag mår relativt bra. Yr såklart och konstig i huvudet som man alltid är efter migrän. Men så himla skönt, trodde jag skulle behöva ligga i sängen med skiten hela dagen.
Nu ska jag gå ut en runda i skogen och njuta av solen. Det finns inget bättre än att gå en runda i skogen när man är ute hos mamma och pappa.


Puss puss på er alla mina vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0