Permiär för "Män som hatar kvinnor" ikväll.

Jag har bokat biljetter till premiären av filmen "Män som hatar kvinnor" ikväll. Är väldigt spänd och lite exhalterad faktiskt.
Jag tillhör en av dom som älskar Stieg Larssons triologi, där man bland annat följer Lisbeth Salander och Mikael Blomqvist.
Jag har sett trailern och är redan lite besviken på hur Mikael Blomkvist ser ut, men det är väl så när man är inne i det och har sin egen bild i huvudet. Tror att jag efter 2,5 h i biosalen att kommer ha ändrat den bilden.


Jag har hört att filmen fått bra recensioner, så tror alldeles säkert att jag kommer tycka den är bra. Men det återstår ju och se om 45 minuter när filmen startar.
Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0