Självplågeri i Stockholm.

Det fick bli en heldag på stan innan vi åkte hem i måndags. Och för mig som inte har några pengar var det mest självplågeri. Med ens jag kom in på Mango kände jag att jag var tvungen att gå ut. Jag visste att jag inte kunde köpa något...and it sucks!
Jag älskar Stockholm och för mig som bor på landet och kollar modenyheter på nätet varje dag, är det som att komma till Mecka. Här finns allt jag mest sett på bild. Det är verkligen så jäkla mycket svårare att hitta det man söker i en liten stad. I Stockholm har dom allt.
Men jag vet faktiskt inte om jag hade klarat av att bo där...eftersom jag tror det hade ruinerat mig. Det går ju inte låta bli att shoppa, man blir ju så glad.

Kände mig nästan knäsvag när jag kom in på Topshop. Jag säger bara: Welcome to shoeheaven!



Jag lyckades ta mig hem med bara ett par örhänge, en ring och ett par strumpbyxor i min shoppingbag. Hade i och för sig inte kunnat göra annat med tanke på att jag har drygt 10 kr på kontot när jag åkte hem.

Som toppen på moset upptäckte vi när vi kom hem att det hade varit inbrott i bilen. Inget mer än GPS:en var snott, men så jäkla tråkigt bara.




Kommentarer
Postat av: Ellen

svar: Haha, ja precis! =D

2009-02-24 @ 13:41:22
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: Celie

Jag håller fullständigt med dig, angående kommentaren om Linda Rosing, vi blir aldrig av med henne!

Fattar inte hur tv och tidning orkar hålla på och följa henne.



Snygg blogg för övrigt ^^



Ha en bra kväll!

2009-02-24 @ 20:23:14
URL: http://trolletc.blogg.se/
Postat av: Giulia

Sv: Så sant som det är sagt! :) Hon kommer att fortsätta vara en äkta B-kändis i alla sina dar!



Kram,

Giulia

2009-02-24 @ 21:36:03
URL: http://giuliaburman.blogg.se/
Postat av: Giulia

Sv: Så sant som det är sagt! :) Hon kommer att fortsätta vara en äkta B-kändis i alla sina dar!



Kram,

Giulia

2009-02-24 @ 21:37:14
URL: http://giuliaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0