U2 - No line on the horizon 2009

Jag är helt exhalterad! Min pojkvän har tydligen fixat hem U2´s nya album.



Egentligen vill jag inte lyssna på den förrän det släpps den 2 mars, så att man får den där rätta känslan. Ni vet när man går till skivbutiken, köper det efterlängtade albumet, kommer hem, sätter i skivan, bläddrar i foldern och bara njuter. Man vill lyssna igenom låtarna, från början till slut, samtidigt som man vill skippa och bara lyssna en halv minut på var låt. Knäpp känsla. Men det var länge sedan jag köpte ett sådant efterlängtat album nu.
Nedladdning förstör det fina i det.

Vilket fall som helst tog jag en snabblyssning ikväll och jag älskar det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0