Har jag sagt att jag älskar paljetter!?

Drog mig till Halmstad för att söka jobb igen. Ingen energi till det egentligen men kände mig tvungen. Unnade mig lite shoppingGina Tricot och jag kände mig genast bättre efteråt.

 
Fyndade de utsvängda jeansen för 49 kr och även den vita koftan för 49 kr. Passade på att införskaffa mig ett par somriga chinos för 199 kr.


Finast av allt var denna underbara jackan. MC-modell, fylld med paljetter. Allt som glittrat är guld! Kunde helt enkelt inte sluta titta på den och var tvungen att köpa den. 699 kr fattigare, men det får den vara värd.










Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Bebban! Ville bara berätta för dig att jag tycker det är as-kul att läsa och följa din blogg. Du kan ju det här! Publicera mera och du kan leva lyxliv a´la Blondin Bella. Fattas bara att du kan tjäna pengar på detta. Cya! Förresten, vi tar en gather snart och lirar lite Rock Band och sörpla Cosmos. Pooez.

2009-01-30 @ 01:10:15
Postat av: Anja

Svar:

Tack!

2009-01-30 @ 08:49:53
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0