Inget New York i mars.

Ringde precis och pratade med hon som har hand om modekursen i New York. Det visade sig att det inte finns någon 4-veckorskurs i mars utan bara i sommar.
Så nu behöver jag ju inte grubbla mer på det. Får helt enkelt åka i sommar istället. Typist!
Hade velat vara hemma då och fixa allt innan man börjar plugga vart det än nu blir. Vilket fall som helst måste jag ju flytta och ordna med lägenhet.

Nej nu ska jag sätta mig och sy lite, starta min designkarriär... eller kanske inte. Men förhoppningsvis lära mig sy lite bättre.
Keep updated!









Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, äsch. Du kan säkert förföra honom iallafall :)

2009-01-14 @ 19:26:54
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0