Nakenchock!

Igår skulle vi ut på en "kupp". Vi skulle hjälpa vår käre vän att flytta ut sina grejer medan hans respektive inte var hemma. Tyvärr berättade han för sin henne att han skulle flytta ut, annars hade jag faktiskt sett fram emot att göra något så galet som att flytta ut alla hans grejor utan hennes vetskap och höra om reaktionen sedan, eftersom det är bara sånt man läser om. Anyway...
(Obs. Inte min bild)

Flytten tog en aning längre tid en vi hade tänkt, men det viktigaste var ju att vi fick ut allt iallafall. Tyvärr fick vi ju står ut med Mr X:s "myntinkast" hela dagen, och han ville inte heller dra upp brallorna trots tusen påpekningar. Så när jag ändå är inne på det spåret måste jag också tracka lite på alla "myntinkast" som springer runder på stan! Det finns inget värre än om man sätter sig på stan och ska äta eller fika och ser halva röven på någon. Känner man inte att det blir bakdelen är i det fria? Det finns ju faktiskt skärp, trosor/kallingar som kanske kan hjäpa till att täcka upp. Eller en längre tröja kanske?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0