Antagningsbesked.

Jag har redan fått mitt första antagningsbesked. Jag kom in på ky-utbildningen Inköp & Supply Management i Växjö!
Jag blev såklart väldigt glad, men samtidigt känns det jobbigt att jag fick det så tidigt. Jag har ju fortfarande inte haft alla mina intervjuer och man vill ju inte välja något förrän man har alla antagningarna framför sig.
Specielt eftersom detta inte var den jag helst ville gå. Det fanns inte heller någon sista svarsdatum utan det stod att man skulle bekräfta sin plats så snart som möjligt.
Nu har jag verkligen en massa att tänka på.

Har gått och blivit "dödssjuk" oxå. Det känns så iallafall. Jag fick gå hem från jobbet igår. Febrig, illamående och ont i hela kroppen. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0