Let´s dance finalen.


Jo, jag är väl någon dag försenad med tanke på att finalen var i fredags...men ändå. Satt precis och kollade på reprisen, och blev lite irriterad.

Har läst om många som har åsikten om att Magnus var mest värdig vinnare eftersom han ändå har utvecklats mest.
Jag tycker inte illa om honom, men det är ju ändå en danstävling och alla som är med ska bedömmas lika.
Dom har ju trots allt blivit valda av en anledning.

Som min kära pojkvän sa:
Då kan Magnus kan inte vinna "världens starkaste man" detta året eftersom han inte untvecklats tillräckligt mycket sedan förra året. Jag menar hur kan man utvecklas mer om man redan blivit utsedd till att vara världens starkaste man?


Laila är en bättre dansare och var bäst i finalen. Inget snack! Det kvittar om hon har dansat innan eller vad hon nu har gjort. Hon har ju inte varit proffsdansare, i så fall hade hon ju inte fått vara med i tävlingen.
Är det tävling så är det, då bedömmer man efter vem som är bäst!








Kommentarer
Postat av: Linda P

Tycker me att Laila var en mer värdig vinnare. Hon dansar nästan bättre än vissa av dansintruktörerna. Synd att svenska folket inte röstar på vem som utvecklats mest utan på den som de tycker bäst om sedan innan..kasst.

2009-03-29 @ 16:01:29
Postat av: Sofia

Hon som Magnus dansade såg exakt ut som belle i skönheten och odjuret! :D meningen antar jag x)

2009-03-29 @ 21:25:06
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

håller med dig helt.. alla har väll dansat någon gång på olika sätt, spelar ingen roll privat eller kurs. Ingen av deltagarna kommer nollställd från dans, vilken sorts dans som helst! Laila skulle vunnit.

2009-03-31 @ 23:17:35
URL: http://alexandradenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0