Nära döden upplevelse.

Jag släppte ut min kära Gibson när jag kom till mina föräldrar igår. Han brukar normalt sätt vara väldigt duktig och bara hålla sig på tomten. Men igår fick han något spel och sprang rakt ut på vägen efter några fåglar.
Jag börjar ropa på honom och ser att en lastbil närmar sig. Jag får panik! Tusen tanka hinner passera, om jag ska fortsätta kalla, om han kanske är duktig och håller sig i diket, eller om jag ska springa ut och ta honom.
Men han bara står på vägen, tittar på mig och fattar ingenting. Jag uppfattar inte vilken hastighet lasbilen kör i men tänker att jag inte klarar av att se min hund dö där framför mig. Så jag springer ut och tar honom. Lastbilen hade tydligen uppfattat mig och saktat ner lite. Men jag blev så fruktansvärt rädd.
Usch usch usch...dumma hund.








Kommentarer
Postat av: sandra

SV; Tack!



Usch de har jag me varit med om =/ Tänk va mycke man hinner tänka på bara några få sekunder.

2009-03-26 @ 11:50:24
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0