Vetrinärbesök.

Idag har jag egentligen inte gjort något vettigt. Inte det jag skulle iallafall, vilket var att skriva personliga brev.

Jag fick åka till vetrinären med Gibson, han hade ätit vindruvor som tydligen är väldigt farligt. Det var giftcentralen som sa detta, men inte ens vetrinären visste att det var farligt. Kanske är något helt nytt.
Men ni hundägare som inte vet. Håll hunden borta från: Vindruvor, russin, choklad, vitlök och lök.

Annars har jag faktiskt fått sålt 2 till av mina armband idag. Vilket är himla skoj!
Så nu tänkte jag försöka mig på dom där personliga breven. Det måste bara göras.







Kommentarer
Postat av: Sandra

oj, vindruvor viste jag inte att de va farligt =/

2009-03-30 @ 20:24:15
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0