Vardagsproblem.

Fick min nya klänning idag. Den var jättefin, men tyvärr en storlek för stor. Typiskt nog fanns det bara storlek M och L nu när jag tittade på internet. Jag får helt enkelt försöka sy in den lite, vill ju så gärna ha den. Typiskt!

Intervjutiderna till skolor börjar trilla in nu. Men har fortfarande inte fått något till den jag helst vill gå. Jag börjar bli lite nervös nu. Har också tackat nej till en i Karlstad. Det känns som mitt i ingenstans och jag var inte alls sugen på den utbildningen kände jag nu. Det känns som jag inte kommer kunna slappna av i sommar när man inte vet alls vad som kommer hända sen.
Förhoppningsvis löser sig allt till det bästa.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Becca.

Du kan köpa klänningen på sandelins i Kristianstad, bara så du vet:)



Hoppas att allt är bra

Kram

2009-05-26 @ 19:56:40
Postat av: Malin

Från Malin

2009-05-26 @ 19:57:32
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0