Grand = gayvänligt.

                     

Jag och syrran ska ju upp och kolla på Whitney Houston nästa sommar så jag håller på att kolla lite hotell. För skoj skull kollade jag upp Grand Hotell. Det gör jag alltid för att drömma lite men för att sedan inse att jag inte har råd. Jag läste lite om hotellets allmäna faciliteter och hittade att dom erbjuder som dom flesta andra hotell: Bar, trass, luftkonditionering och dagstidningar bla.

Jag såg också att dom erbjuder andra lite roliga saker som:
*Skidförvaring (och hur ofta åker man skidor i Stockholm?)
*Uppvärmning (ok för 2000 kr/person hoppas jag verkligen att jag får värme i rummet.)
*Ljudisolerade rum (såklart tänkte jag på snusk och tyckte det var jävligt kul, men kan ju faktiskt vara bra om du har en snarkande granne eller en granne med högljudda barn.)
*Gayvänligt (Va? Precis som man skulle skriva exempelvis kinesvänligt. Borde inte detta vara en självklarhet?)


Jag får nog leta vidare efter hotell. Om det är någon som har något tips eller förslag får ni hemskt gärna skriva det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0