The Last Bounce.


Våra platser var inne i trekanten.

 



Dom körde lite från de gamla showerna, här från Gökboet.


Lite Michael Jackson såklart.


Brudarna skakade järnet till Tina Turner's "Proud Mary".


Beyonce's "Crazy in love".


Avslutning, alla dansare på scen.



Ett av mina filmklipp från när en hel sektion med dansare i Globen körde ett dansnummer. Väldigt snyggt!


Bounce var sjukt bra som vanligt. Jag gillar faktiskt deras små föreställningar lite bättre men de lyckades ändå fylla ut Globen jävligt bra. Massa olika dansstilar, street, locking, salsa, lindy hop...ja you name it. Det jag nästan var mest imponerad var att dom hade satt en sektion i Globen full med dansare som körde enkla grejor, men det blir så jäkla coolt är man är riktigt många och kör det synkat. Var bara tvungen att lägga upp lite jag filmat från det. Ett jävligt bra avslut för Bounce iallafall! Då återstår det bara att se om det blir Bounce Summercamp för min del i sommar då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0