Sonisphere.


Förfest i kungsträdgården. Jag och Jessica.


Bullet spelade.


Sedan drack vi lite gott på en irländsk pub.


Började bli lite smått trötta på ösregnet. Inte jättemysigt öldrickarväder.


Men shit vad Iggy & the Stooges var bra. Han är ju helt galen!


Äntligen Mötley Crüe! Framför allt hade vi väntat på att få se Nikki Sixx.


Mick, Nikki och Vince.


Tommy Lee.


Jag är glad att jag valde stövlarna istället för tygskorna som jag tänkte från början.


Iron Maiden avslutade.

Shit vad dålig jag varit på att uppdatera! Men har ju fullt upp hela tiden. Och ska jag vara ärlig så har jag fastnat i twitter-träsket. Har varit lite emot det, men det är ju skitkul. Kan ju inte låta bli att läsa vad alla kändisar gör hela dagarna. Jag svarade på fråga som Nikki Sixx ställde igår, och idag såg jag att han hade svarat mig. Kan ni tänka er att jag höll på att skita i brallan då eller?! Är ju helt frälst i Mötley Crüe nu och framför allt Nikki Sixx.

Anyway, tänka jag skulle bjuda på lite bilder från ett regnigt Sonisphere iallafall. Fredagen blev det förfest i kungsträdgården och lite party på stan. Och lördagen festivalen, i ösregn såklart. Men det var det värt! Iggy och Mötley Crüe levde upp till mina förväntningar.








Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar också twitter! vad heter du? jag heter elaelaeheh släng iväg ett direkt message så kan jag följa dig :)

2010-08-20 @ 19:51:26
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0