Avatar i 3D

                

Ikväll tog vi oss till Ängelholm för att kolla på Avatar i 3D. Jag har nog inte hört någon säga något dålig om denna filmen så jag hade verkligen höga förväntningar. Visst var bra, en riktig storfilm. Och den ska absolut ses på bio och absolut i 3D. Det känns verkligen som att man är inne i filmen istället för att titta på den. Allt känns mer verkligt och fick fram det där magiska i naturen på ett underbart sätt. Jag kan ju dock inte förstå folk som ser denna två gånger på bio, i 2D. Möjligtvis först 2D och sedan i 3D för att jämföra. Det kommer jag göra när den kommer ut på DVD. Den innehöll allt en blockbuster-film ska göra helt enkelt, krig och kärlek. En ond som blir god och hela det stora talet till "sitt folk". Man måste ju helt enkelt bara gilla en sådan här film. Vi kan ju redan storyn, däremot fick vi lite nytt och "revolutionerande" i filmvärden som 3D effekterna. Därför rekommenderar jag alla som kan att se den i 3D. Det är inte så mycket dyrare (130 kr) och det är lätt värt det.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0