Glasögon och en soffa.

Då var två par nya glasögon beställda. Så jäkla nice! Ett par för 995 kr och det andra paret för halva priset, alltså två par för 1495 kr. Billig eller vad!? Smart Eyes is the place. Får uppdatera med bilder när jag får dom. 

     
                                                                        Vår nya soffa.

     

När vi ändå var på Väla görde vi en runda till Härliga Hem. Vi har ju varit sugna på en ny soffa ett tag och idag slog vi till. Detta är också på beställning så vi får vänta ett par veckor. Jag ville helst ha en mrökgrå, men eftersom vi har en hund som fäller hur mycket som helst, så fick vi anpassa soffan efter honom. Och nu hittade vi äntligen en som har rätt form och rätt färg som är tillräckligt ljus för att hans hår inte ska synas i den och tillräckligt mörk för att hans skitiga tassar inte ska synas. Den var nedsatt med ca 3000, så vi fick den för 8999 kr.
Äntligen såg jag en Ägg-stol live också. Har velat ha en hur länge som helst men har inte vetat vart man köper dem. När jag såg att de låg på 49 000 krfick jag inse att det är nog inget för mig. Sjukt sköna iallafall, med inbyggda armstöd och isolerar ute allt ljud typ. Sjukt skön! Men det ska det ju vara för 49 000 kr.







Kommentarer
Postat av: Carro

liknar min soffa! fast min är faktiskt mörkgrå, hehehe... ;) hoppas allt är bra med dig, kram!

2010-01-29 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0