Hope for me.

                 
                  

Åh jag kunde helt enkelt inte låta bli. Åkte inom Sko Sven som började sin rea idag. Jag var egentligen ute efter en väska men råkade få med mig ett par skor hem istället.
Jag är lite ledsen för att mina kära Monki-skor har gått sönder och när jag nu hittade typ en par nästan likadana fast snyggare hade jag svårt för att låta bli. Det finns inget bättre än ett par riktigt sköna "gå ut-skor". 
Tydligen säljer de lite Hope skor där också och dessa var det 70% på. Perfekt, 800 kr istället för 2700 kr.

Jag var på bugg igår förrsten, jävligt kul faktiskt. Och idag blir det en massa dans för mig, men inte bugg utan något helt annat. Det blir updates på det senare. Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0