Made in Sweden.

                  
                   

Åh Made in Sweden har ju börjat igen! Jag älskar alla sådana program, som typ "Idol" och "So you think you can dance". Denna gången ska dom ju göra en tjejgrupp av två av medlemmarna från den gamla gruppen Play+en extra tjej. Och dom ringde min kära Tilda och frågade om hon kunde komma dit och sjunga! Hon gick visserligen inte vidare och fick vara med i gruppen, men kan ju inte låta bli att bli lite stolt över att dom iallafall ringde just henne och frågade om hon kunde tänkas ställa upp. Tilda jag räknar fortfarande med att du ska bli en stjärna, bara så att du vet det! Du och jag på röda mattan;)

Gå in och lyssna på hennes myspace vet ja!







Kommentarer
Postat av: Malin

Åå Becca vad söt du är som skriver om henne, jag är en stolt syster ska du veta!

Det hade varit super skoj att shoppa los tillsammans i vår. Var och shoppade i city igår och gjorde av med ganska mycket pengar.



Hoppas vi syns snart!

KRAM

2010-01-16 @ 14:19:40
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0