Pris, enter, antal, enter, rabatt, enter, enter, enter....

                            

Jag är helt yr i huvudet efter alla siffror. Det är verkligen perfekt att jag har fått lite jobb nu på mina lediga dagar, specielt eftersom jag har kommit på att jag vill läsa en temin på London Collage of Fashion. Jag fattas si sådär 50 000 kr.
Just nu sitter jag och jobbar på en ca 18 år gammal dator och varje gång jag går ut ur rummet ser jag suddigt. Den datorn måste ge en sämre syn, skit läskigt. Igår satt jag i 8 timmar och skrev in pris, enter, antal, enter, rabatt, enter, enter, enter, enter. Och så går det om och om och om igen. Väldigt enformigt! Jag kan säga att min högerhand och arm var helt stel de sista timmarna. Idag blir det ett 10-timmarspass och jag är redan helt slut. Bara halva dagen kvar.

Ikväll blir det myskväll hemma hos Emma. Tacos och let´s dance. Det ska bli jävligt nice faktisk. Nej, nu blir det mat för mig innan jag åker tillbaka till jobbet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0