Redovisning, check. Dans, check.

         

Åh vilken skön känsla. Jag har äntligen fått ihop min redovisning som jag ska ha på torsdag. Igår kväll satt jag och hade panik för att jag fortfarande inte kommit på något jag kan prata om på min redovsining nu i affärsengelskan. Till slut hjälpte Peter mig att välja ett ämne som jag faktiskt tyckte skulle vara lite intressant att prata om också. Jag har visserligen suttit hela dagen men nu är jag äntligen klar. Lite småjusteringar och fixa lite i PowerPoint imorgon bara.
Jag har fått ihop mina dans också vilken känns som en otrolig lättnad. Jag ska nämligen uppträda som Michael Jackson den 11 februari bland annat. Inte sjunga, bara dansa. Detta har jag också haft lite smått panik över. Men igår kväll kl halv 2 när jag var lite sådär lagom på lyset efter Antons inflyttningsfest släppte allt och jag fick ihop hela dansen.

Kom gärna och kolla förresten i Medborgarhuset den 11, 15, 24 och 25 februari. Det blir en show av och med med Daniel Adolfsson och Johan Fyrkholm, Världens bästa låtar - hur blev dom till? Det kostar 150 kr och överskottet går till föräldrarlösa barn i Haiti.

Nu ska jag unna mig en kväll framför TV:n.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0