The real thing VS. fake.

    

Jag hittade åter igen en Balmainkopia på Nelly.com. Den kostar 449 kr och är från Vila. Det är ett bra försök men tycker nog att tröjan ser lite för plastig och glansig ut jämfört med orginalet. Jag älskar verkligen orginalet och hade gärna hittat en bra kopia i min prisklass. Den äkta ligger dock på 95 000 kr. Helt sjukt mycket pengar! Den måste vara gjord i diamanter och sydd med guldtråd, annars kan jag absolut inte förstå att de kan ta ut nästan 100 000 kr för en tröja. Självklart är ju märkesplagg dyra, men när jag vet att skorna som man ser i bakgrunden på Balmain-bilden kostar 16 000 kr, kan jag helt enkelt inte förstå att de kan ta ut typ 80 000 kr mer för en tröja.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0