What a party.

                      
                                                         Tina fixade lite shotar.

                      
                              Söta Emma kom in en runda och hälsade på också.

                      
                                     Dags för utgång för mig, Tina och Natta.

Jag åkte till Tina i lördags för det var verkligen för länge sedan vi sågs. Och vilken kul kväll det blev. Drack en öl med Kalle och hans kompis, sen kom Natta och sen kom Emma en runda och helt plötsligt var det dags att gå till förfesten. Tinas klass hade klassfest så det fick bli förfesten. Det var tydligen ingen toppenklassfest enligt Tina men jag hade jävligt skoj ändå. Vi kom väl in på Mårtensson sen runt 1-tiden och jag hade verkligen skit skoj där också. Grymt bra fylla, ni vet en sådan så att man skrattar åt allt och folk tycker att man är jättejobbig.

För övrigt, en lugn helg och nu är det skola igen. Bajstråkigt, jag är verkligen skoltrött nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0