Kristianstad.

       
                                                Josef och Maria spelade på Hässle.

       
                                         Vadå överlycklig att de spelade "Sweet Child O' Mine".

       
                                                                     Jag och Tilda.

       
                                             Världens sötaste bild på Tilda och Josef.

       
                                       Calle och någon som jag inte vet namnet på.

       
                                                                     Lite gitarr.

       
                                                                            Och lite ägg.

                                   
                                                                     Grabbar i pyjamas.

       
                   Killen hade seriöst denna sparkdräkten på sig på krogen. Lite spexigt ändå=)

       
                             Lördagen var man rätt sliten. Det blev mest bad, sol och läsning.

                                  
                                                                      Bad ute i Österslöv.

 

Jag kom ner i fredagseftermiddag. Det var ju verkligen stekhett så jag och Tilda gick och badade direkt. Dom har en sjö bara ett par hundra meter bort, underbart! Vi drack lite öl och grillade på kvällen innan vi åkte in till stan.

Shit vad länge sedan det var man var ute i Kristianstad nu. Man har ju noll koll på vart man ska gå. Vi tog iallafall en kaffe och baileys på Fenix. Dumt val! Det var ju sjukt varmt där eftersom de hade värmegrejerna på ute och det blev inte bättre med kaffe.

Vi gick vidare till Hässle eftersom vi visste att Josef skulle spela där. Vi slog oss ner vid ett bord med Josefs mamma, bror, calle och några fler. Det är ju så mysigt med livemusik! Det blev några öl och ett par tequila innan vi åkte hem någon gång vid 2-tiden.

lördagen var man ju rätt sliten så det blev endel bad nere i deras sjö och lite solning. Medans Tilda låg och vilade hann jag att läsa i min bok. Snart är den slut och det är sjukt tråkigt, nu måste jag hitta en ny.
På kvällen grillade vi lite och hyrde Shutter Island. Sjönt med en slappedag!

Idag har jag legat och stekt mig i Vesljunga så nu stramar huden sådär härligt. Om ett par timmar är det tillbaka till jobbet igen.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0