Sonisphere 2010.

                     

Så nu blev det bestämt att jag ska med till Sonisphere. Fia och dom hade en som ville hoppa av, så jag kände att det var menat att jag skulle ha biljetten då. Det blir en helhelg i Stockholm, lovely! Upp på fredagen, förfest i kungsträdgården om jag inte minns fel och sedan Sonisphhere på lördagen. Har ju fastnat lite för Nikki Sixx nu när jag har läst "The heroin diaries" och kände att det hade varit jävligt skoj att se Mötley Crüe. Dessutom har han med sig Kat Von D som jag verkligen hoppas att jag springer på. Hon är ju så snygg att man dör! Sen är ju Iron Maiden och Iggy & the Stooges där också så det kan ju bli skoj.
Men först en veckas ledig. Hoppas hoppas hoppas på fint väder!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0