Nelly i höst!!

                
                                                                  189 kr Nellys outlet

                 
                                                                 89 kr Nellys outlet

Jag fick praktikplatsen på Nelly!!!
Det känns som det kommer bli skitbra verkligen. De verkar ha en toppen stämning där på jobbet. Så från den 27 september till den 10 december kommer jag att befinna mig i Borås!

Tråkigt nog har jag gått och blivit sjuk. Jag skyller på Johanna som fick halsfluss när vi kom hem från Sweden Rock=) Och jag som inte har pluggat ett skit på tentan än. Idag blev det ju Borås och sedan har jag sovit hela dagen. Efter 2 alvedon och 2 treo har feberfrossan försvunnit en aning. Så det gäller väl att plugga innan den kommer tillbaka.

När vi ändå var i Borås idag passade vi på att köra inom Nellys outlet som dom har öppnat nu under sommaren. Fyndade 2 par skor. De första jag tittade på kostade 89 kr!! Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Tyvärr hade vi inte så mycket tid så hann inte kolla sådär jättemycket på kläderna. Tur var kanske det=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0