Rock'n'roll.


My och Fanny på stan.


Fanny köpte årets första jordgubbar.


Inne på Stadion och sjukt bra väder hade vi!


Hardcore Superstar var förband.


Angus Young.


Brian Johnson.


Angus Young in action!


Gick bak och ställde oss efter några låtar, dricka lite och få lite space.


Får ju visa att man är på rock koncert.


"Whole lotta Rosie"


Konfetti konfetti konfetti...


Max och Robin (om jag inte minns fel).


Jävla turist måste ju posera framför limon.


Fanny pära.


Dom coola grabbarna där bak.


Tjhohoo för vi har fått champagne!


Skumpa skumpa.


Happyface.


Kom hem från Stockholm igår. Var sjukt sliten vilket inte var så konstigt eftersom vi kom hem vid typ 02.00 och jag gick upp sen 05.00 för att åka hem. Tog en liten shoppingtur på stan på dagen. Sedan gick vi hem, fixade oss och drack några öl. Vi hoppade över köandet och kom dit lite innan det började bara. Fick rätt skapliga platser ändå faktiskt. AC/DC var ju sjukt bra, men jag hade visserligen inte förväntat mig något annat heller. Efter koncerten mötte vi upp grabbarna och fick för oss att vi skulle åka limo. Så vi åkte runt i Stockholm en timme, drack champagne och lyssnade på rock'n roll. Kunde inte bli bättre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0