Sweden Rock Festival 2010.


Fia och Jessica dansar fågeldansen.


Jag och Jessica försöker oss på ett Rock n' Roll hopp med luftgitarrerna.


Jag träffade "världens största" kille. Ser ni hur liten jag är i jämförelse? Självklart hette han Björn!


Och det var inte bara jag som var liten i jämförelse, Martin ser ut som en pygmé.


Äntligen dags för Aerosmith. Jag var lite dålig på att gå in på området så det fick bli mitt första band.


Dom fick inte så jättebra kritik i tidningen, men fan vad jag älskar dem!


Steven Taylor är verkligen 62 år gammal. Det är en snygg 62 åring måste jag säga!


Också blev det fredag och Johanna och Jessica kom. Vi bodde på tomten som man ser i bakgrunden.


Det var inte härligt att vakna upp 3 personer i min lilla golf på lördagsmorgonen.


Fredag och det var dags att kolla på Billy Idol.


En till vältränad 50 plusare. Rockgubbarna kan!


Tog mig en sväng förbi Gary Moore och krängde en kebabrulle innan jag gick hem. Så rolig var han!


Lördag och Johanna och Jessica hade också köpt band.


Dags att gå in på området bara för att kolla på något annat än bara Guns n' Roses.


Lite Bachman & Turner. Helt ok, inte superskoj.


Jessica hade superskoj däremot och rockade loss i sin egen lilla värld=)


Nästan en timme försenade kom äntligen Guns n' Roses på scenen på lördagsnatten.


Axl Rose, inte lika snygg som han brukade vara.


Och hur många klädbyten som helst, mer än Whitney Houston. En kräsen rocksångare antar jag.


DJ Ashba såg ut som en lite nyare och modernare version av Slash.


Den andre gitarristen Richard Fortus.


Nytt ombyte för Axl.


Det bästa på hela kvällen när DJ Ashba börjar spela introt till "Sweet Child O' Mine".


Efter att ha startat med att vara lite irriterad för att de var så jävla sena så var jag sjukt nöjd när de var klara. Axl är ju rätt sliten och ljudet var inte det bästa, men shit vad skoj jag hade. Bara att höra "Sweet Child O' Mine" gjorde det värt pengarna. Jag är supernöjd med hela festivalen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0