"After work".


Jessica, Marie och Johan.


Snygga Fanny provade mina brillor.


Jävla sötsak!


Jessica och Johan.


Peter, Axel, Daniel och någon som jag inte har en aning om vem det är.



Igår körde vi vår egen lilla "after work" på Bacchu's. Det är ju så tråkigt att alla bara håller sig hemma här i Markaryd. Så vi hade ju Bacchu's helt för oss själva, men det gjorde ju ingenting. Lite öl, lite gitarr och trevligt sällskap gör ju att veckodagarna går lite snabbare här i Markaryd. Såklart blev det ju sådär en öl och sambuca shot för mycket, vilket man har fått lida av idag. Så nu ska jag ta två treo och slänga mig på soffat. Imorgon är det ju fredag och då är det ju bara att gå på det igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0