Filippa Bark.

         

                                                                  Filippa Bark - Vårkänslor

Min systerdotter ville tvunget visa Filippa Bark klipp igår för tydligen var jag lik henne. Det är några i klassen som har sagt detta också så jag var ju ändå tvungen att se vad det är för något. Tänk att jag har missat detta! Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig och jag är verkligen lik henne. Skulle kunnat vara jag när jag var yngre (inte till sättet dock), jävligt roligt! Så här tänkte jag dela med mig av ett klipp så att ni andra som också har missat detta får se hur jävla kul det.








Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Filippa är verkligen oslagbar! Och ja, du är nog lik henne! Alridg tänkt på innan:P KRam

2010-03-15 @ 14:08:03
URL: http://stateofher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0