Laddar.

                     
                                    Bachman-Turner Overdrive "You Ain't Seen Nothing Yet" 
                        (Jag vet, sjukt dålig kvalitet men gick inte lägga in någon av de andra)



Snackade med Fia idag som tipsade om en Sweden Rock playlist på Spotify där alla band som kommer läggs upp. Tänkte jag skulle börja lyssna igenom den och ladda inför festivalen. Och jag måste ju säga att där var ju många bra band som man inte har en aning om. Jag menar, jag är ju inte så hård av mig så jag lyssnar gärna på ett band som inte skriker hela tiden. Not my thing!
Men hittade iallafall det här bandet Bachman-Turner Overdrive som tydligen hade gjort den "You Ain't Seen Nothing Yet". Det kommer ju bli as nice med lite soft musik också!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0