Också hände det igen...


                   Kofta H&M 249 kr, lacktights JC 199 kr, kjol H&M 99 kr

Så då har man handlat utöver sin budget igen. Tycker jag försöker vara så snål och handla så billiga kläder men ändå räcker pengarna aldrig till. Idag kunde jag iallafall inte låta bli. Jag var ute efter en kofta, som jag också hittade. Men byxorna och kjolen kunde jag helt enkelt inte lämna kvar där i butiken. Har varit ute efter ett par lackbyxor länge, inte tights utan byxor. Men har inte hittat några så nu gick det bli ett par tights ändå. Lika bra det, för de satt som en smäck. Frågan är bara hur länge lacken håller sig snygg. Kjolen måste jag bara trippa runt i, i sommar. Plus att den bara kostade 99 kr, billigt billigt.
Annars var det en mysig dag på Väla med lite god fika och en massa provande av kläder.
Äntligen hittade jag mina paljettshorts också, bara i storlek M och L såklart. Jag blir så trött!

Nu får det bli lite Michael Jackson's "This is it" framför TV:n med lite popcorn, bara för att jag har varit så sjukt sugen på att se den hur länge som helst.









Kommentarer
Postat av: Cindie

Lacktightsen är grymt heta! :] (Y)

2010-03-07 @ 21:32:27
URL: http://ciiindie.blogg.se/
Postat av: Cron

Nu börjar det bli lite vår på den här fronten med :)

Hur var det med killkläder? Tar det sig där med? :D

2010-03-08 @ 10:19:36
URL: http://knaxville.wordpress.com
Postat av: Carro

snygg kjol! du är så jäkla het rebecka, you're just right! hoppas allt står bra till, kram!

2010-03-08 @ 19:55:25
Postat av: Rebecka

åh tack så jättemycket carro! jag hoppas att allt är toppen med dig oxå. kramar!

2010-03-08 @ 22:11:57
URL: http://franq.blogg.se/
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Jag har också spenderat för mycket denna månad. Men på något vänster har jag ändå pengar över. Feels good men ändå dags att strypa shoppingen nu...

2010-03-14 @ 21:37:18
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0