Söndag = Chickflicks maraton.


My favourites! Något med Jude Law, Justin Long eller Kate Hudson funkar visserligen alltid för mig. Och det viktgaste är att det är en massa kärlek!


Usch idag är man ju sjukt sliten! Inte för att man drack så mycket igår utan för att det verkligen har varit fullt upp hela helgen. Men jag klagar inte, det är absolut bättre det. Har bara inte sovit riktigt i helgen och igår körde vi laserdome. Det är ju roligt! Man går verkligen in för det och blir ju som ett barn igen. Otränad som man är, kan jag knappt röra mig dag. Benen värker som aldrig förr, men det var det ju helt klart värt. Lite party party på kvällen också gjorde dagen till en nice avslutning.
Idag får det bli myskläder och en heldag på soffan med lite härliga chickflicks.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0