Händelserik lördag.

                                 
                                       Transparent blus från Åhlens 52 kr på myrorna.

                                  
                                                       Mexx kofta 65 kr på myrorna.

                                  
    Gulligt linne av okänt märke som jag hade tänkt sy upp så att det blir kort. 50 kr på myrorna.


Vilken lördag! Var först i Halmstad med Jessica och fyndade ett par byxor, en kofta och två tröjor för 240 kr. Vi hann med en mysig fika på Robert's Coffee också innan vi åkte hem.

Jag var ensam hemma på kvällen och unnade mig lite tacos och Sex and the City. Daniel kom över sen och käkade lite och vi drog ner till hotellet. Fullproppat verkligen och kände inte igen en jävel. Det hade nämligen varit klassträff där tidigare på kvällen. Vi satte oss i en hörna, tog en öl och bestämde oss vid 12-tiden att antingen får man nog gå hem eller börja shotta. Så det fick ju bli ett par tequila. Detta har såklar alltid sina för och nackdelar. Jag hade en jävligt rolig kväll men har fortfarande migrän såhär två dagar senare.

Så var det måndag igen och 4-dagars vecka. Nice!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0