Saturday night in Stockholm.

                        
                             Lite pizza och öl för att fira Sandras födelsedag. I hennes för övrigt as fina lägenhet.

                        
                                                              Johanna på G att kolla lite rock'n'roll band!

                        
                                                                       Sandra och jag på Brother Tuck.

                        
                                                                            Johanna på Brother Tuck.

                                       
                 Och den klassiska hoppbilden. Ett under att jag inte slog ihjäl mig med mina 15 centimeters klackar.


Igår blev det party party med Johanna och Sandra. I och med flytten blev vi typ 2 timmar sena till Sandra och hann bara käka en pizza och dricka en öl innan vi var tvungna att ge oss ut. Vi skulle nämligen kolla på ett band som Johanna känner som spelade på Brother Tuck. Det stället var väl för övrigt inte jätteskoj så vi bestämde att vi behövde gå till en irländsk pub för att få igång partstämningen. Det fick bli The Liffey i gamla stan. Bra musik och stämningen var på topp. Men efter att ha snackat med för många irländare och inte fattat hälften av vad dom sa, kände vi att det var dags att dra vidare. Såklart fick det bli Harry B James. Sandra gick tyvärr hem då, men jag och Johanna var fortfarande på G. Vi fick ju höra ”Sweet Child O Mine”, så det var ett bra avslut på kvällen.


Såklart vågade inte jag gå hem själv så jag valde att sova hos Johanna istället. Som för övrigt var väldigt söt och bjöd mig på god frukost i morse när jag behövde det som mest. En grymt kul kväll alltså!








Kommentarer
Postat av: Jojjo

haha vilken jävla bild på mig :P Det var verkligen en rolig kväll.

En kväll som innehöll lite smått och gott !!!!

2011-04-03 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0