AW @ Nelly.com



Passande första veckan körde de en rejäl after work på jobbet. De fyllde kylen med öl och bjöd på snacks. Blir sådan där extra go partystämning på jobbet när alla vet att det är fest på kvällen.
Åkte ner och käkade på Harrys och sedan vidare till Vinci. Grymt trevlig kväll och jag har iallafall lärt känna några lite bättre och eventuellt fått ett hett tips om en lägenhet. Lyckad kväll!

Så sjukt kul när man kommer hem och läser sin statusuppdatering på facebooken: Så där jag, ölen fylld med öl och jag är utstämplad.
Var jag sugen på öl eller var jag sugen på öl? Känns som jag gör sånt jämt, när jag väl lägger en statusuppdatering så läser jag inte igenom den utan bara skriver ihop något. Som oftast blir helt fel. Kan ju skratta åt mig själv iallafall.

Nu blir det sängen, för imorgon blir det hem till mitt hjärta, Gibson. Och sedan Helgeå festivalen!
Godnatt mina vänner!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0