Bingo Bingo!


Dagen i ära bjuder jag på den här muppbilden från Berns i somras.


Jaha, vad har då dag nummer 3 erbjudit på Nelly? Vi fick celebert besök av Bingo Rimér såklart. Jag sprang på honom i dörren på lunchen. Tror ni inte han bara: Men det är ju du som drog isönder min kavaj på Berns? Nej, såklart sa han inte det. Men det hade varit roligt om han hade gjort det.
Idag hängde jag iallafall med Elliz till Eest (skrev fel i bloggen igår) på lunch. Det blev sushibuffé. Åh jävlar vad gott det var, och vad jag åt. Normalt blir jag mätt på 8 bitar, men man tryckte väl ner iallafall 15 bitar idag.
Mycket mer har dagit inte erbjudit, mer än regn och huvudvärk såklart.
Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0