Kräftskiva 2011.

Till och med hattar hade dom fixat, precis som det ska vara. Alla måste se lika töntiga ut!

Erik körde en annan variant.

Här var det fest på balkongen! Arvid, jag och Malin.

Också på andra sidan, Simon, Tilda och Erik.

 

Disco i köket!

 

Malin och mästerfotografen.

 

Me and a gigant boob!



Nu har jag varit hos Tilda i två dagar och har därför inte suttit på nätet. Tänkte jag skulle försöka uppdatera er om helgen. I fredags blev det party på både Debaser Medis och Debaser Slussen. Och igår blev en kväll över förväntan. Jag var sjukt opepp och på rätt dåligt humör, och känder inte alls för att gå på kräftskivan där jag inte kände någon. Men fan vad fel jag hade. Grymt roliga människor, en massa snapsvisor och sjukt gott med kräftor. Idag var man rätt sliten, förståligt efter alla snapsar men helt klart värt det. Här ovanför bjuder jag på lite bilder som jag har lånat ffrån Malin, för såklart glömde jag kameran igen.
Nu är man tillbaka i Markaryd och nu är det roliga över. Söka jobb, söka jobb, söka jobb är det som gäller!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0