Migraine.

Idag vaknade jag såklart med fete migränen. Det är inte kul att behöva sjukanmäla mig andra dagen, så jag pallrade mig till jobbet ändå. Som tur var gick huvudvärken bort under dagen och det har faktiskt gått riktigt bra på jobbet idag. Nu börjar man komma in i det igen.
Efter jobbet följde jag med Elliz och Micke och kollade Nelly's fotbollsmatch. Skönt att komma ifrån vandrarhemmet lite. Men såklart eftersom jag stressade efterjobbet så kom migränen tillbaka. Bajs bajs bajs!
Nu tänkte jag gå och lägga mig och förhoppningsvis vakna lite bättre imorgon. För imorgon har vi planerat lunch på East, sushibuffé. Nice!

Sov gott mina vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0